Posted by: mr.t | 21 March, 2007

Roundtank Bandung

Ini dia pendemen roundtank dari Kota Bandung, mungkin bisa dibilang virusnya roundtank dari Kota Bandung, Tampangnya sih boleh lah sangar-sangar padahal hatinya….katrok..bwahahaha..ndesoo..tapi jgn coba2 mengganggu ntar disobek-sobek mulutnya..

About these ads

Responses

  1. siiiiiiiiip banget…

    ngiler..tes..ketes..ketes…slurrrrpppss….

  2. asik juga neech…tong khilap ti kebumen aya keneh pecinta ronteng nu gaduh automoto ronteng ..ngaranana sodik ..inyong dewek..

    naon kang nami perkumpulan nana? :)

  3. Jangan lupa tanyain bos…pesenan ane

    iya..iya..ntar ada slebor simplexnye kan..bwahahhahah

  4. hallo kang salam buat kang kurniawan bisa gak tuh harganya di kurangin

  5. adeuh,saya teh pecinta beurat roundtank tapi ayeuna mah toz jarang ningal aya di gedung merdeka deui nya kang…
    komo anu boborobottan..mah..

  6. kenapa..kenapa..kenapa..

    ko rountank sekarang lebih terlihat pada olangan..olangan..y..

    oh iya salam aja buat kang bonar..

    kumaha roundtank na masih adakah

  7. kang mo tanya klo yg punya roundtank warna hitam..yg suara knalpot nya kaya motor tua sapa y kang..?

    sekalian tanyain klo tau roundtank nya mo di jual ga..?

    iye ntar ane cari dulu roundtanknya yg mana ..terus nyari orangnnya..buat dapet info ye.. :D

  8. pernah liat di motor plus ada club roundtank di bandung BARON namanya ”barudak ronteng bandung” yang ini bukan?

    bener banget…

  9. punten” akang abdi bade tumaros dupi ngarakit roundtank saena nganggo mesin naon……? sareung upami bade janteun member kedah kamana kordinat na kanggo daftar…hatur nuhun saetu acan na kanu tos punya forum.tolong balas via email saya akang akang anu karasep sinareung balagaeur

    kang cobian kontak ka dieu..081321578358 Yaya Roundtank

  10. Kapan-kapan ke Lembang lagi YU…
    :-)

  11. Kang bde naros?? Abdi t kaduh rondtank upami hoyong ngiringan sareng ”baron” k mana’nya?? Sareng ngmpulna dimana??

  12. kang tolong dong foto-foto ronteng anak -anak baron,biar lebih penasaran.

    Baron keluarnya hanya diacara-acara tertentu saja..nggak sering ngumpul berseragam

  13. Saha deu nya nu gaduh roundtanj????

  14. a, abdi di subang ayeunamah didieu gaduh rondtank, di subang hoyong d ramekeun amengan atuh k dieu, hub : yaya rondtank.
    RONDTANK BUKAN RANDTANK,BODY BEGENK KAYA TULANG, AKU TUNKGANK CUKUP MENANTANK
    GOODLUCKY RONDTANK SUBANG

  15. kang klw maw bli rountank harganya brapa y….
    jdi ngiler niy kang……

  16. asik ningalina ngacay mun ditingali matak abdi reseup dan kagungan,,,,abdi hoyong ngadamel deui yeuh manawi tiasa di akang tp mesin japan alias mx kmh tah kira”?nyungkeun tanggapana hub 085624001840

  17. aya nu ngajual ronteng teu ? cik bejaan si kami . di 087822636983


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: